Online

Lies:  Ik heb het plezier in tekenen terug! En Ik slaap beter omdat ik overdag kleine momenten van rust neem door even te gaan tekenen. Win-win situatie

tekenen

Aanmelden graag onderaan deze pagina.

Dit krijg je:

  • 6 Inspirerende lessen om tot tekenen te komen.
  • Afwisseling; losjes uit de hand tekenen maar ook passen/meten/spiegelen
  • Kleurtechniek; hoe breng je diepte in je tekening, hoe maak je dat iets ruimtelijk oogt.
  • Vormtekenen; spreekt je fantasie grenzeloos aan, humor, speels en ontdekkend!
  • Duidelijke uitleg in tekst en beeld.
  • Voorbeelden in kleur.
  • Besloten groep op Facebook om je tekeningen en ervaringen te delen, elkaar te inspireren en je vragen te stellen.
  •  Rust in je hoofd, ontspanning, tijd voor jezelf.
  • Ontwikkeling; zowel creatief als mentaal. Door het ene te doen krijg je een idee voor iets anders. Zo inspireer je a.h.w. jezelf, wordt je nieuwsgierig en wil je steeds meer uitproberen. Het papier is geduldig en veilig om iets nieuws te proberen. Je grenzen te verleggen. Dit zorgt er ook voor dat je mentaal flexibeler kunt worden. Er komt beweging in je denken. Vaste patronen krijgen ruimte om te veranderen. (Dit is een korte cursus  en geen wondermiddel. Maar tekenen, kleuren, beeldend werken heeft deze ‘bijwerking’)
  • Uiting geven aan jezelf in beeld. Express yourself!
  • Zelfreflectie.
  • Plezier!
  • Veel tekeninspiratie kun je uitstekend met kinderen van alle leeftijden doen. Vertaal het naar hun niveau!

Alle tekenopdrachten zijn handvatten en inspiraties om je op weg te helpen. Heb je dat nodig dan gebruik je ze om tot tekenen te komen. Wil je ze los laten en je eigen ding ermee doen dan is dat ook helemaal prima.

Creëer op je eigen manier en doe wat goed voelt voor jou. In je achterhoofd kun je eventueel observeren of je doet wat je doet uit gewoonte, angst of misschien als vlucht…..  Hoe je ook met deze cursus omgaat, het is altijd goed. Kom tot tekenen, kleuren, creatie en expressie. Dat is het doel.


 Deze online cursus start vanaf 5 januari.